דף הבית » לא להאמין » מה לעשות בניו יורק בחורף?
מה לעשות בניו יורק בחורף?

מה לעשות בניו יורק בחורף?

החלקה על הקרח

העיר ניו יורק היא ביתם של כמה ממשטחי החלקה על הקרח האיקוניים ביותר בעולם. בין אם אתה מתחיל או מקצוען, תמצא משטח החלקה שיתאים לצרכים שלך. משטחי ההחלקה על הקרח הפופולריים ביותר בעיר הם רוקפלר סנטר רינק, וולמן רינק בסנטרל פארק ומגרש לסקר בסנטרל פארק. כל משטח החלקה מציע חוויה ייחודית ודרך נהדרת לבלות יום חורפי בניו יורק.

רוקפלר סנטר רינק

משטח החלקה של רוקפלר סנטר הוא המפורסם ביותר מבין שלושת ההחלקות. הוא ממוקם בלב מידטאון מנהטן ומוקף בנקודות ציון אייקוניות כמו בניין האמפייר סטייט ומרפסת התצפית של ה-Top of the Rock. משטח ההחלקה פתוח מאוקטובר עד אפריל ומציע מגוון הפעלות החלקה לאורך כל היום. זה גם הבית של טקס הדלקת העצים השנתי של מרכז רוקפלר.

וולמן רינק

רינק וולמן ממוקם בסנטרל פארק ומהווה מקום נהדר להחלקה על הקרח בחורף. משטח ההחלקה פתוח מאוקטובר עד אפריל ומציע מגוון הפעלות החלקה לאורך כל היום. כמו כן מתקיימים במשטח מגוון אירועים ופעילויות מיוחדות, לרבות קרנבל חורף ושוק חגים. זה מקום נהדר לקחת את המשפחה ליום כיף.

לסקר רינק

ה-Lasker Rink ממוקם גם בסנטרל פארק ומהווה מקום נהדר להחלקה על הקרח בחורף. משטח ההחלקה פתוח מאוקטובר עד אפריל ומציע מגוון הפעלות החלקה לאורך כל היום. כמו כן מתקיימים במשטח מגוון אירועים ופעילויות מיוחדות, לרבות קרנבל חורף ושוק חגים. זה מקום נהדר לקחת את המשפחה ליום כיף.

שווקי חגים

העיר ניו יורק היא ביתם של כמה משווקי החגים הטובים בעולם. משוק החגים של יוניון סקוור ועד לשוק החגים של קולומבוס סירקל, יש משהו לכולם. השווקים כוללים מתנות ייחודיות, עבודות יד, אוכל טעים ועוד. הם דרך מצוינת להיכנס לרוח החג ולמצוא את המתנות המושלמות עבור יקיריכם.

סִיוּר

העיר ניו יורק היא אחת הערים האיקוניות ביותר בעולם והיא מקום נהדר לחקור בחורף. מבניין האמפייר סטייט ועד לפסל החירות, יש משהו לכולם. צאו לטייל בסנטרל פארק או צאו לשייט ברחבי העיר כדי לראות את המראות. אין דרך טובה יותר לחוות את העיר מאשר לחקור אותה בחורף.

טבלה: מה לעשות בניו יורק בחורף?

פעילות תיאור
החלקה על הקרח החלק על משטחי החלקה אייקוניים כגון משטח רוקפלר סנטר, משטח וולמן בסנטרל פארק ומשטח המגרש לסקר בסנטרל פארק.
שווקי חגים חקור את המתנות הייחודיות, עבודות יד בעבודת יד, אוכל טעים ועוד בשוק החגים של יוניון סקוור ובשוק החגים של קולומבוס סירקל.
סִיוּר חקור ציוני דרך איקוניים כגון בניין האמפייר סטייט ופסל החירות.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן