דף הבית » מידע מקצועי » מה לעשות בירושלים ביום שישי?
מה לעשות בירושלים ביום שישי?

מה לעשות בירושלים ביום שישי?

מבוא

ירושלים היא אחת הערים העתיקות בעולם והיא ביתם של כמה מאתרי הדת החשובים בעולם. זוהי עיר מלאה בהיסטוריה ותרבות, ויש המון דברים לעשות ביום שישי בירושלים. מביקור באתרי דת ועד לחקר חיי הלילה התוססים של העיר, בירושלים יש משהו לכל אחד. בין אם אתם מחפשים יום רגוע של סיורים או בילוי לילי מרגש, הנה כמה מהדברים הטובים ביותר לעשות בירושלים ביום שישי.

בקר בעיר העתיקה

אחד הדברים הטובים ביותר לעשות בירושלים ביום שישי הוא לבקר בעיר העתיקה. חלק עתיק זה של העיר מלא באתרים דתיים והיסטוריים, ביניהם הכותל המערבי, כנסיית הקבר וכיפת הסלע. סיור בסמטאות המפותלות וברחובות הצרים של העיר העתיקה היא דרך מצוינת לחוות את התרבות וההיסטוריה העשירה של העיר.

חקור את השווקים

דרך נהדרת נוספת לבלות את יום שישי בירושלים היא לחקור את השווקים התוססים של העיר. משוק מחנה יהודה השוקק ועד שוק הכרמל הקטן והאינטימי יותר, שווקי ירושלים מלאים במראות, צלילים וריחות. כאן תוכלו למצוא הכל, החל מתוצרת טרייה ועד למלאכת יד ומזכרות.

בקר במוזיאונים

ירושלים היא ביתם של מוזיאונים מרתקים רבים, ביניהם מוזיאון ישראל, מוזיאון ארצות המקרא ואנדרטת השואה ביד ושם. חקר המוזיאונים הללו הוא דרך מצוינת ללמוד עוד על ההיסטוריה והתרבות של העיר.

סייר

לחוויה מקיפה יותר, סיור מודרך בירושלים הוא דרך מצוינת ללמוד על ההיסטוריה והתרבות של העיר. מסיור רגלי בעיר העתיקה ועד סיורי אוטובוס באתרים החשובים ביותר בעיר, יש שפע של סיורים לבחירה.

תהנה מחיי הלילה

ירושלים היא גם ביתם של סצנת חיי לילה תוססת. מברים ופאבים תוססים ועד מועדונים וטרקלינים אופנתיים, יש משהו לכל אחד בעיר. בין אם אתם מחפשים מקום להירגע ולשתות כמה משקאות או מקום לרקוד כל הלילה, בירושלים יש הכל.

בקר בפארקים

אם אתם מחפשים דרך מרגיעה יותר לבלות את יום שישי בירושלים, אז ביקור באחד מהפארקים הרבים של העיר הוא אופציה מצוינת. מהגנים הבוטניים רחבי הידיים של ירושלים ועד לפארק ימין משה הקטן יותר, יש הרבה פארקים לטייל בהם.

סיכום

בין אם אתם מחפשים יום רגוע של סיורים או בילוי לילי מרגש, יש המון דברים לעשות בירושלים ביום שישי. מביקור באתרים דתיים ועד לחקר חיי הלילה התוססים של העיר, בירושלים יש משהו לכל אחד. למידע נוסף, בקר בדף ויקיפדיה לירושלים .

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן