דף הבית » הכי מדובר » מה לעשות בטבריה בערב
מה לעשות בטבריה בערב

מה לעשות בטבריה בערב

בקר באתרים היסטוריים

טבריה היא עיר בעלת היסטוריה עשירה, ואתרים היסטוריים רבים פתוחים למבקרים בשעות הערב. האתר הפופולרי ביותר הוא כנסיית ריבוי הלחמים והדגים השוכנת על החוף הצפוני של הכנרת. מאמינים כי אתר זה הוא המקום בו ביצע ישוע את נס ריבוי הלחם והדגים. אתרים היסטוריים נוספים באזור כוללים את העיר העתיקה מגדלה, קבר הרמב"ם וחורבות העיר העתיקה טבריה.

חווה את חיי הלילה

טבריה היא עיר תוססת, ויש בה שפע של חיי לילה להציע למבקרים. ישנם ברים ומועדונים רבים בעיר, כמו גם מגוון מסעדות ובתי קפה. המבקרים יכולים ליהנות גם ממוזיקה חיה ובידור ברבים מהמקומות בעיר.

לך לקניות

טבריה היא מקום מצוין לעשות בו קניות בערב. ישנן חנויות רבות בעיר המציעות מגוון פריטים, ממזכרות ועד ביגוד ותכשיטים. ישנם גם מספר שווקים בעיר, בהם יכולים המבקרים למצוא תוצרת טרייה, תבלינים ומוצרים מקומיים אחרים.

בקר בחוף

טבריה שוכנת על שפת הכנרת וחופי העיר מהווים יעד פופולרי בשעות הערב. המבקרים יכולים ליהנות מטיול מרגיע לאורך החוף, או לטבול בים. יש גם כמה ברים ומסעדות על החוף באזור, שבהם המבקרים יכולים ליהנות ממשקה או משהו לאכול.

קח שייט בסירה

טבריה היא מקום מצוין לשיט בערב. המבקרים יכולים לצאת לשייט נינוח לאורך הכנרת, או לחקור את האיים הרבים של האזור. ישנם גם מספר סיורי סירה זמינים, המציעים למבקרים את ההזדמנות לחקור את האתרים ההיסטוריים של האזור מהמים.

טבריה היא עיר יפה ותוססת, ויש הרבה מה לעשות בערב. מביקור באתרים היסטוריים ועד חוויית חיי הלילה, יש משהו לכל אחד בטבריה. למידע נוסף על העיר, צפה בסרטון זה .

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן