דף הבית » מידע מקצועי » מה לעשות בטביליסי – מדריך לאטרקציות הטובות ביותר
מה לעשות בטביליסי - מדריך לאטרקציות הטובות ביותר

מה לעשות בטביליסי – מדריך לאטרקציות הטובות ביותר

חקור את העיר העתיקה

העיר העתיקה של טביליסי היא אתר מורשת עולמית של אונסק"ו והיא מלאה בהיסטוריה ותרבות. הרחובות המרוצפים, הכנסיות העתיקות והסמטאות המפותלות הופכים אותו למקום נהדר לחקור בו. טיילו ברחובות הצרים והתפעלו מהבניינים והכנסיות הישנים. תוכלו גם לבקר במרחצאות הגופרית, שהם אטרקציה פופולרית בעיר העתיקה.

בקרו במבצר נריקלה

מבצר נריקלה הוא אחד מציוני הדרך האיקוניים ביותר בטביליסי. המבצר מתוארך למאה ה-4 והוא ממוקם על גבי גבעה המשקיפה על העיר. זה מקום נהדר לקבל נוף פנורמי של העיר ולצלם כמה תמונות מדהימות. תוכלו גם לחקור את המבצר וללמוד על ההיסטוריה שלו.

צא לסיור אוכל

טביליסי ידועה במטבח הטעים שלה, אז למה לא לעשות סיור אוכל? תוכלו לטעום את כל המעדנים המקומיים וללמוד על ההיסטוריה הקולינרית של העיר. ישנם מספר סיורי אוכל זמינים, כך שתוכלו למצוא אחד שמתאים לטעם ולתקציב שלכם.

חנות בשוק הגשר היבש

שוק הגשר היבש הוא אחד השווקים הפופולריים ביותר בטביליסי. כאן תוכלו למצוא מגוון פריטים, החל מעתיקות ועד עבודות יד. זהו מקום נהדר למצוא בו מזכרות ומתנות ייחודיות. אתה יכול גם להתמקח עם הספקים ולקבל כמה עסקאות נהדרות.

בקר בגן הבוטני הלאומי

הגן הבוטני הלאומי הוא מקום נהדר לבלות בו אחר צהריים. הוא בית למגוון של צמחים ופרחים והוא מקום נהדר להירגע בו ולהתבונן ביופיו של הטבע. תוכלו גם לערוך סיור מודרך בגן וללמוד על הצמחים והפרחים השונים.

חקור את המוזיאונים של העיר

טביליסי היא ביתם של מגוון מוזיאונים, מגלריות לאמנות ועד מוזיאונים להיסטוריה. יש כאן משהו לכולם, אז קחו קצת זמן כדי לחקור את המוזיאונים של העיר. תוכלו גם לבקר במוזיאון הלאומי של ג'ורג'יה, שהוא אחד המוזיאונים הפופולריים ביותר בעיר.

צאו לטיול יום למצחטה

מצחטה היא עיירה קטנה ממש מחוץ לטביליסי והיא ביתם של מספר אתרים היסטוריים. העיירה היא מקום נהדר לחקור ולהתרשם מהתרבות המקומית. אתה יכול גם לבקר במנזר Jvari, שהוא אתר מורשת עולמית של אונסק"ו.

לך לטעימת יין

גאורגיה ידועה ביינות הטעימים שלה, אז למה שלא תצאו לסיור טעימות יין? תוכלו לבקר בכמה מהיקבים המקומיים ולטעום כמה מהיינות הטובים בארץ. ישנם גם מספר ברי יין בטביליסי בהם תוכלו להירגע וליהנות מכוס יין.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן