דף הבית » לא להאמין » מה לעשות בהאנוי
מה לעשות בהאנוי

מה לעשות בהאנוי

סיור בהאנוי

האנוי היא בירת וייטנאם ומהווה יעד נהדר לתיירים. העיר מלאה בתרבות, היסטוריה ומראות מעניינים. ממקדשים עתיקים ועד גורדי שחקים מודרניים, יש משהו לכל אחד ליהנות בהאנוי. הנה כמה מהאתרים הטובים ביותר לראות בעיר.

אגם הואן קיאם

אגם הואן קיאם הוא אחד המראות האיקוניים ביותר בהאנוי. האגם הוא מקום פופולרי בקרב מקומיים ותיירים כאחד, וזה מקום נהדר לטייל בו ולהתפעל מהנוף. האגם מוקף במקדשים ופגודות עתיקות, מה שהופך אותו למקום מצוין לחקור וללמוד על ההיסטוריה של העיר.

הרובע העתיק

הרובע העתיק הוא לב ליבה של האנוי והוא מלא בשווקים שוקקים, דוכני אוכל רחוב וחנויות מסורתיות. האזור הוא גם ביתם של כמה מהאטרקציות המפורסמות ביותר של העיר, כמו מקדש הספרות והמאוזוליאום של הו צ'י מין. הרובע העתיק הוא מקום נהדר לחקור ולקבל תחושה של העיר.

המצודה הקיסרית של תאנג לונג

המצודה הקיסרית של תאנג לונג היא אתר מורשת עולמית של אונסק"ו והיא אחד מהאתרים ההיסטוריים החשובים ביותר בהאנוי. המצודה נבנתה במאה ה-11 והיא מקום מצוין ללמוד על ההיסטוריה והתרבות של העיר. המצודה היא גם ביתם של כמה מהארכיטקטורות המרשימות ביותר של העיר, כולל הארמון הקיסרי ומגדל הדגל.

קניות בהאנוי

האנוי היא מקום נהדר לעשות בו קניות, ויש הרבה שווקים וחנויות שאפשר לחקור. משווקים מסורתיים ועד מרכזי קניות מודרניים, בהאנוי יש משהו לכל אחד. הנה כמה מהמקומות הטובים ביותר לקניות בעיר.

רחוב Hang Gai

רחוב האנג גאי הוא אחד מרחובות הקניות הפופולריים ביותר בהאנוי. הרחוב גדוש בחנויות מסורתיות המוכרות הכל מבגדים ואביזרים ועד מזכרות ועבודות יד. רחוב Hang Gai הוא מקום נהדר למצוא בו מתנות ומזכרות ייחודיות לקחת הביתה.

שוק דונג שואן

שוק דונג שואן הוא השוק הגדול ביותר בהאנוי והוא מקום מצוין למצוא בו מציאה. השוק מלא בדוכנים המוכרים הכל מבגדים ואלקטרוניקה ועד אוכל ומזכרות. שוק דונג שואן הוא מקום נהדר לחקור ולמצוא כמה פריטים ייחודיים.

מרכז וינקום

Vincom Center הוא אחד ממרכזי הקניות הפופולריים ביותר בהאנוי. הקניון הוא ביתם של מגוון חנויות ומסעדות, כמו גם קולנוע ומשטח החלקה על הקרח. Vincom Center הוא מקום נהדר למצוא בו כמה ממגמות האופנה האחרונות ולחטוף ביס.

האנוי היא יעד נהדר לתיירים, עם שפע של אתרים לראות ודברים לעשות. מסיורים באתרים ועד לקניות וסעודה, בהאנוי יש משהו לכל אחד. למידע נוסף, בקר בוויקיפדיה .

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן