דף הבית » בידור ופנאי » מה לעשות בגשם?
מה לעשות בגשם?

מה לעשות בגשם?

לך לסרטים

ללכת לקולנוע היא דרך מצוינת להעביר את הזמן ביום גשום. אתה יכול להתעדכן בשובר הקופות האחרון או לצפות במועדף ישן. אם אתה מרגיש הרפתקני, אתה יכול אפילו לראות סרט עצמאי או זר. ללכת לקולנוע היא דרך מצוינת להתבדר ולצאת מהגשם.

לבקר במוזיאון

מוזיאונים הם דרך מצוינת ללמוד משהו חדש ולהישאר יבש ביום גשום. ממוזיאוני אמנות ועד מוזיאוני מדע, יש משהו לכולם. אתה יכול לבלות שעות בחקר התערוכות וללמוד על תרבויות והיסטוריות שונות. בנוסף, מוזיאונים רבים מציעים הנחות בימי גשם, כך שתוכלו לחסוך גם קצת כסף.

לך לקניות

קניות הן דרך מצוינת להישאר יבשים ולהנות קצת ביום גשום. בין אם אתם מחפשים בגדים, ספרים או משהו אחר, בטוח שתהיה חנות בקרבת מקום שיש בה את מה שאתם צריכים. בנוסף, תוכלו לנצל את המבצעים וההנחות שמגיעות לרוב עם ימים גשומים.

פגע ב-Up the Arcade

אם אתם מחפשים דרך מהנה להעביר את הזמן ביום גשום, למה שלא תגיעו לארקייד? אתה יכול לשחק בכל המשחקים הקלאסיים האהובים עליך, או לנסות משהו חדש. ב-Arcades יש לרוב מגוון רחב של משחקים, מפינבול ועד משחקי מירוצים, כך שבטוח תמצא משהו שאתה נהנה ממנו.

לך באולינג

באולינג היא דרך מצוינת ליהנות ולהישאר יבש ביום גשום. אתה יכול לאתגר את החברים שלך למשחק או סתם לקערה בשביל הכיף. למגרשי באולינג יש לרוב הנחות מיוחדות בימי גשם, כך שגם אתם יכולים לחסוך קצת כסף.

לצאת להליכה

יציאה לטיול היא דרך מצוינת לקבל קצת אוויר צח ולהישאר יבש ביום גשום. אתה יכול לחקור את השכונה שלך או לטייל בפארק. רק הקפד ללבוש מעיל גשם ולהביא מטריה אם אתה צריך. הליכה היא דרך מצוינת לנקות את הראש ולהישאר פעיל ביום גשום.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן