דף הבית » מידע מקצועי » מה לעשות בברצלונה?
מה לעשות בברצלונה?

מה לעשות בברצלונה?

בקר בסגרדה פמיליה

סגרדה פמיליה היא אחד מציוני הדרך האייקוניים ביותר של ברצלונה. עוצבה על ידי האדריכל הקטלאני המפורסם אנטוני גאודי, הכנסייה היא דוגמה מרשימה למודרניזם הקטלאני. זהו אתר מורשת עולמי של אונסק"ו והיא אחת האטרקציות המתויירות ביותר בעיר. הכנסייה עדיין בבנייה, אבל המבקרים יכולים לחקור את הפנים ולהתפעל מחלונות הוויטראז' המדהימים ומגילופי האבן המורכבים.

חקור את הרובע הגותי

הרובע הגותי הוא אחד האזורים ההיסטוריים ביותר בברצלונה. זהו מבוך של רחובות וסמטאות צרים, מלא במבנים ומונומנטים מימי הביניים. האזור הוא ביתם של כמה מנקודות הציון המפורסמות ביותר של העיר, כולל קתדרלת ברצלונה ופאלאו דה לה ג'נרליטאט. המבקרים יכולים גם לחקור את המסעדות, הברים והחנויות הרבות של האזור.

בקר בפארק גואל

פארק גואל הוא עוד מיצירות המופת של גאודי. הפארק מלא בפסלים ומבנים גחמניים, כמו גם נופים מדהימים של העיר. המבקרים יכולים לחקור את הגנים הרבים, המזרקות והטרסות של הפארק, ולהתבונן בנופים עוצרי הנשימה של ברצלונה.

בקרו במוזיאון פיקאסו

מוזיאון פיקאסו הוא אחד ממוזיאוני האמנות החשובים באירופה. הוא מכיל אוסף עצום של יצירות של האמן הספרדי המפורסם, כולל כמה מציוריו המפורסמים ביותר. המוזיאון מציע גם מגוון תוכניות חינוכיות ופעילויות למבקרים בכל הגילאים.

חקור את לה רמבלה

לה רמבלה הוא אחד הרחובות המפורסמים ביותר של ברצלונה. זהו מדרחוב שוקק מלא בחנויות, מסעדות ואמני רחוב. המבקרים יכולים לחקור את האטרקציות הרבות של האזור, לרבות שוק בוקריה המפורסם ופלאו דה לה מוזיקה.

פעילות מקום
בקר בסגרדה פמיליה ברצלונה
חקור את הרובע הגותי ברצלונה
בקר בפארק גואל ברצלונה
בקרו במוזיאון פיקאסו ברצלונה
חקור את לה רמבלה ברצלונה

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן