דף הבית » המלצת הצוות » מה לעשות בבידוד?
מה לעשות בבידוד?

מה לעשות בבידוד?

מבוא

עם המגיפה הנוכחית, רבים מאיתנו תקועים בבית, לא יכולים לצאת וליהנות מהפעילויות הרגילות שעשינו פעם. אבל זה לא אומר שאנחנו לא יכולים להפיק את המרב מהזמן שלנו בבידוד. הנה כמה רעיונות להעסיק אותך ולהפיק את המרב מהזמן שלך בתוך הבית.

1. למד מיומנות חדשה

קח את הזמן הזה כדי ללמוד משהו חדש. בין אם זה שפה, כלי נגינה או תחביב חדש, אין זמן טוב יותר מאשר עכשיו להרים משהו חדש. יש המון משאבים מקוונים שיעזרו לך להתחיל.

1.1 קורסים מקוונים

יש הרבה קורסים מקוונים זמינים כדי לעזור לך ללמוד משהו חדש. ניתן למצוא קורסים כמעט בכל נושא, מקידוד ועד בישול. רבים מהקורסים הללו הם בחינם או בעלות נמוכה, כך שתוכל ללמוד מבלי לשבור את הכסף.

1.2 מדריכים של YouTube

YouTube הוא משאב נהדר ללימוד מיומנויות חדשות. אתה יכול למצוא הדרכות כמעט בכל נושא, ממיומנויות בסיסיות ועד טכניקות מתקדמות. בנוסף, רבים מהמדריכים הללו הם בחינם, כך שתוכל ללמוד מבלי לבזבז שקל.

1.3 ספרים ומגזינים

ספרים ומגזינים יכולים להיות דרך מצוינת ללמוד מיומנות חדשה. אתה יכול למצוא ספרים ומגזינים כמעט בכל נושא, מבישול ועד צילום. בנוסף, לעתים קרובות אתה יכול למצוא עותקים משומשים בשבריר מהעלות של ספר חדש.

2. תהיו יצירתיים

בידוד יכול להיות זמן מצוין להיות יצירתי. בין אם אתה צייר, סופר או מוזיקאי, אין זמן טוב יותר מאשר עכשיו לחקור את הצד היצירתי שלך. הנה כמה רעיונות שיעזרו לך להתחיל.

2.1 רישום וציור

ציור וציור הם דרכים נהדרות לבטא את עצמך ולחקור את הצד היצירתי שלך. אתה יכול למצוא הרבה מדריכים באינטרנט שיעזרו לך להתחיל. בנוסף, לעתים קרובות אתה יכול למצוא מצרכים בחנות היצירה המקומית שלך.

2.2 כתיבה

כתיבה היא דרך מצוינת להביע את עצמך ולחקור את הצד היצירתי שלך. בין אם אתה כותב סיפור קצר, שיר או פוסט בבלוג, אין זמן טוב יותר מאשר עכשיו להתחיל.

2.3 מוזיקה

יצירת מוזיקה היא דרך מצוינת להביע את עצמך ולחקור את הצד היצירתי שלך. אתה יכול למצוא הרבה מדריכים באינטרנט שיעזרו לך להתחיל. בנוסף, לעתים קרובות אתה יכול למצוא כלי נגינה וציוד בחנות המוזיקה המקומית שלך.

3. פעילות גופנית

פעילות גופנית היא דרך מצוינת לשמור על בריאות וכושר במהלך הבידוד. אתה יכול למצוא שפע של משאבים מקוונים שיעזרו לך להתחיל. בנוסף, חדרי כושר רבים מציעים שיעורים מקוונים ואימונים בסטרימינג, כך שתוכל להישאר פעיל מבלי לצאת מהבית.

4. התחבר עם אחרים

ריחוק חברתי לא אומר שאתה צריך להיות מבודד לחלוטין. יש הרבה דרכים לשמור על קשר עם החברים והמשפחה שלך, מצ'אט וידאו ועד למשחקים מקוונים. בנוסף, יש המון משאבים מקוונים שיעזרו לך להישאר מחובר עם העולם.

4.1 שיחות וידאו

שיחות וידאו הן דרך מצוינת להישאר מחובר עם החברים והמשפחה שלך. אתה יכול למצוא שפע של שירותי וידאו צ'אט בחינם, כגון Skype ו-Google Hangouts, כדי לעזור לך להישאר מחובר.

4.2 משחקים מקוונים

משחקים מקוונים הם דרך מצוינת לשמור על קשר עם החברים והמשפחה שלך. אתה יכול למצוא שפע של משחקים מקוונים בחינם, כגון משחקי קלפים ומשחקי לוח, כדי לעזור לך להישאר מחובר.

4.3 מדיה חברתית

מדיה חברתית היא דרך מצוינת לשמור על קשר עם העולם. אתה יכול למצוא שפע של שירותי מדיה חברתית בחינם, כגון פייסבוק וטוויטר, כדי לעזור לך להישאר מחובר.

סיכום

יש הרבה דרכים להפיק את המרב מהזמן שלך בבידוד. מלימוד מיומנות חדשה ועד לחיבור עם אחרים, אין זמן טוב יותר מאשר עכשיו לחקור את הצד היצירתי שלך ולהישאר מחובר עם העולם. לרעיונות נוספים על מה לעשות במנותק, בדוק את החיפוש הזה ב-YouTube .

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן