דף הבית » מידע מקצועי » מה לעשות באנטליה – מדריך מלא
מה לעשות באנטליה - מדריך מלא

מה לעשות באנטליה – מדריך מלא

חקור את ההריסות העתיקות

אנטליה היא ביתם של כמה מהחורבות העתיקות המרשימות ביותר בים התיכון. העיר העתיקה פרגה, הממוקמת ממש מחוץ לאנטליה, היא אתר חובה. עיר שמורה היטב זו הייתה פעם בירת אזור פמפיליה והיא ביתם של אמפיתיאטרון יפה, אצטדיון ומספר מקדשים. הקפד לבדוק גם את העיר העתיקה של Aspendos, שבה נמצא אחד מהתיאטראות הרומיים השמורים ביותר בעולם.

פגע בחוף

אנטליה ממוקמת על חוף הים התיכון היפה, כך שאין זה מפתיע שהיא ביתם של כמה מהחופים הטובים ביותר באזור. לארה ביץ' הוא אחד החופים הפופולריים ביותר באזור, עם החול הלבן והרך והמים הצלולים שלו. אם אתם מחפשים משהו קצת יותר מבודד, פנו לחוף פטרה הסמוך, שהוא אחד החופים הארוכים ביותר בים התיכון.

לך לקניות

אנטליה היא מקום נהדר לקניות, עם השווקים והקניונים הרבים שלה. רובע Kaleici הוא מקום נהדר למצוא בו מזכרות ופריטים טורקיים מסורתיים. הקפד לבדוק גם את מרכז הקניות Migros, שהוא אחד הקניונים הגדולים בעיר.

בקר במפלים

אנטליה היא ביתם של כמה מפלים מדהימים, כולל מפלי דודן עוצרי הנשימה. המפלים השוצפים האלה, הממוקמים ממש מחוץ לעיר, הם נקודת חובה לראות. מפלי קורסונלו הסמוכים גם הם שווים ביקור, עם הצמחייה השופעת והאווירה השלווה שלהם.

צאו לשייט

אחת הדרכים הטובות ביותר לחקור את חוף הים התיכון היא לשוט בסירה. ישנן מספר חברות באנטליה המציעות טיולי סירה, החל מטיולי יום ועד טיולי לילה. תוכלו לחקור את האיים הסמוכים, לשחות במי הטורקיז, ואפילו לזהות כמה דולפינים לאורך הדרך.

חקור את העיר העתיקה של אנטליה

העיר העתיקה של אנטליה, הידועה גם בשם Kaleici, היא מקום נהדר לחקור. שכונה מקסימה זו היא ביתם של רחובות מרוצפים צרים, מסעדות טורקיות מסורתיות ונמל יפהפה. הקפד לבדוק גם את שער אדריאנוס הסמוך, שנבנה במאה ה-2 לכבוד הקיסר הרומי אדריאנוס.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן