דף הבית » הכי חם » מה לעשות באיסלה מוחרס?
מה לעשות באיסלה מוחרס?

מה לעשות באיסלה מוחרס?

איסלה מוחרס: גן עדן קריבי

איסלה מוחרס הוא אי יפהפה מול חופי קנקון, מקסיקו. עם חופי החול הלבנים, המים הצלולים והנוף הטרופי השופע שלה, איסלה מוחרס היא היעד המושלם לחופשה בקריביים. בין אם אתם מחפשים חופשת חוף מרגיעה או חופשה מלאת הרפתקאות, באיסלה מוחרס יש משהו לכולם. להלן מדריך לפעילויות ולאטרקציות הטובות ביותר שכדאי ליהנות מהם בעת ביקור באיסלה מוחרס.

חקור את האי

איסלה מוחרס הוא אי קטן, באורך 4.5 מייל בלבד וברוחב חצי מייל, כך שקל לחקור את כל האי ביום אחד. התחילו את היום בטיול לאורך קו המים, שם תוכלו להתפעל מהסירות הצבעוניות ולהתבונן בנופים המדהימים של הים הקריבי. לאחר מכן, לכו לצד הדרומי של האי כדי לחקור את חורבותיו של מקדש המאיה העתיק, אל מקו. לאחר מכן, עשו את דרככם לצד הצפוני של האי, שם תוכלו לשוטט ברחובות המרוצפים של העיר העתיקה ולבקר בחנויות ובמסעדות המקומיות.

צאו לשנורקלינג וצלילה

איסלה מוחרס היא ביתם של כמה מנקודות השנורקלינג והצלילה הטובות ביותר במקסיקו. עם המים החמים והצלולים שלה, איסלה מוחרס היא המקום המושלם לחקור את העולם התת-ימי. משוניות אלמוגים צבעוניות ועד יצורי ים אקזוטיים, יש משהו לכולם ליהנות. יש שפע של סיורי שנורקלינג וצלילה זמינים, כך שתוכלו למצוא אחד שמתאים לצרכים שלכם.

להירגע על החוף

באיסלה מוחרס יש כמה מהחופים היפים ביותר במקסיקו. מחופי החול הלבן של פלאיה נורטה ועד למפרצונים המבודדים של פלאיה סול, יש משהו לכולם. בלו את ימיכם בבילוי על החוף, בשחייה במים הקריביים החמים, או בחקר האיים הסמוכים. ואל תשכחו לקחת שייט בשקיעה כדי לראות את השמש שוקעת מעל האופק.

בקר בפארק השונית הטבעית Garrafon

פארק השונית הטבעית גארפון הוא ביקור חובה לכל מבקר באיסלה מוחרס. הפארק הזה הוא ביתם של מגוון פעילויות, כולל שנורקלינג, קיאקים וריכון. אתה יכול גם לחקור את הגנים הבוטניים של הפארק, לשחות בסנוטים שלו, ולצאת לסיור בסירה עם קרקעית זכוכית כדי להתפעל משוניות האלמוגים הצבעוניות.

תהנה מחיי הלילה

איסלה מוחרס היא ביתם של כמה מחיי הלילה הטובים ביותר במקסיקו. ממסיבות חוף ועד מוזיקה חיה, יש משהו שכולם יוכלו ליהנות ממנו. בלו את הלילות בריקוד כל הלילה בברים ובמועדונים המקומיים, או צאו לטייל לאורך קו המים ולהתפעל מהכוכבים.

סיכום

איסלה מוחרס הוא אי יפהפה מול חופי קנקון, מקסיקו. עם חופי החול הלבנים, המים הצלולים והנוף הטרופי השופע שלה, איסלה מוחרס היא היעד המושלם לחופשה בקריביים. בין אם אתם מחפשים חופשת חוף מרגיעה או חופשה מלאת הרפתקאות, באיסלה מוחרס יש משהו לכולם. בדוק את החיפוש הזה ביוטיוב למידע נוסף על איסלה מוחרס.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן