דף הבית » בידור ופנאי » מה לעשות באיי סיישל: מדריך מלא
מה לעשות באיי סיישל: מדריך מלא

מה לעשות באיי סיישל: מדריך מלא

חקור את החופים

איי סיישל ידועה בחופים המדהימים שלה, והם אחד הדברים הטובים ביותר לעשות במדינה. החופים מרופדים בחול לבן ובמים צלולים, מה שהופך אותם למושלמים לשחייה, שנורקלינג ושיזוף. כמה מהחופים הפופולריים ביותר כוללים את Anse Intendance, Anse Source d'Argent ו-Beau Vallon.

ללכת לטיול רגלי

טיול רגלי הוא עוד דרך נהדרת לחקור את היופי של איי סיישל. במדינה יש כמה מסלולי הליכה, כולל הפארק הלאומי מורן סיישל, שהוא הגדול במדינה. כאן תוכלו לחקור את היערות השופעים, המפלים וחיות הבר. שבילים פופולריים נוספים כוללים את שביל קופולה, שבו יש נופים מדהימים של האוקיינוס ההודי, ואת שביל Anse Major, שהוא מקום נהדר לזהות חיות בר.

בקרו בשמורת הטבע ואלי דה מאי

שמורת הטבע ואלי דה מאי היא אתר מורשת עולמית של אונסק"ו ואחד הדברים הטובים ביותר לעשות באיי סיישל. בשמורה נמצא עץ הדקל הייחודי קוקו דה מר, שהוא הזרע הגדול בעולם. זה גם ביתם של מגוון חיות בר, כולל התוכי השחור של סיישל ו-Mapie-robin של סיישל. השמורה היא מקום נהדר לחקור וללמוד על החי והצומח הייחודיים של איי סיישל.

צאו לשנורקלינג וצלילה

איי סיישל היא ביתם של כמה מנקודות השנורקלינג והצלילה הטובות בעולם. המים החמים ושפע החיים הימיים הופכים אותו למושלם לחקר מתחת למים. כמה מהמקומות הטובים ביותר לשנורקלינג וצלילה כוללים את אטול אלדאברה, איי אמירנטס וקבוצת פארקהאר. כאן תוכלו לזהות מגוון של חיים ימיים, כולל צבים, קרני מנטה וכרישי שונית.

צאו לצפות בציפורים

איי סיישל היא ביתם של מגוון מיני ציפורים ייחודיים, מה שהופך אותה ליעד מצוין לצפייה בציפורים. כמה מהמינים הנפוצים ביותר כוללים את רובין סיישל, לוכד זבובי גן העדן של סיישל וקסטרל סיישל. אתה יכול לזהות ציפורים אלה ביערות, בחופים ואפילו בערים. אם תרצו להתבונן מקרוב, תוכלו להצטרף לסיור מודרך של צפרות.

בקר במוזיאון הלאומי

המוזיאון הלאומי של סיישל הוא מקום נהדר ללמוד על ההיסטוריה והתרבות של המדינה. במוזיאון יש מגוון תערוכות, כולל חפצים מהתקופה הקולוניאלית ואומנות סיישל מסורתית. במוזיאון יש גם ספרייה ובית קפה, מה שהופך אותו למקום נהדר לבלות בו את היום.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן