דף הבית » רק אצלנו » מה לעשות באבו דאבי?
מה לעשות באבו דאבי?

מה לעשות באבו דאבי?

חקור את העיר

בקר במסגד הגדול של שייח' זאיד

המסגד הגדול של שייח' זאיד הוא אחד מציוני הדרך האיקוניים ביותר באבו דאבי. המסגד המדהים הזה הוא הגדול ביותר באיחוד האמירויות הערביות, והוא חובה לראות לכל מי שמבקר בעיר. המסגד פתוח למבקרים מכל הדתות, והכניסה אליו חופשית. בפנים תוכלו להתפעל מקישוטי השיש והזהב המורכבים, ומ-82 הכיפות המרשימות המעטרות את המסגד.

צא לסיור בקורניש

הקורנישה היא טיילת יפהפייה על קו המים באבו דאבי, והיא מקום נהדר לחקור את העיר. תוכלו לטייל בנחת לאורך הקורניש, להתפעל מהנופים של קו הרקיע של העיר והמפרץ הערבי. יש גם שפע של מסעדות ובתי קפה לאורך הקורניש, כך שתוכלו לעצור לנשנש או למשקה מרענן.

חקור את כפר המורשת

כפר המורשת הוא מקום נהדר ללמוד על התרבות וההיסטוריה של אבו דאבי. המוזיאון הפתוח הזה מלא במבנים ובחפצים מסורתיים, ותוכלו ללמוד על אורח החיים הבדואי וההיסטוריה של האזור. ישנן גם סדנאות יצירה, בהן ניתן ללמוד על מלאכת יד מסורתית כמו קדרות ואריגה.

צאו לקניות ב- Souks

השווקים של אבו דאבי הם מקום נהדר לעשות בו קניות. יש מגוון שווקים, החל משוק הזהב והתבלינים המסורתיים ועד לקניונים המודרניים. תוכלו למצוא הכל, החל מעבודות יד מסורתיות ועד בגדי מעצבים, ואפילו תוכלו להתמקח על מציאה.

חקור את המדבר

צא לספארי במדבר

אחת הדרכים הטובות ביותר לחקור את המדבר סביב אבו דאבי היא לצאת לספארי מדברי. אתה יכול לעשות סיור 4X4 במדבר, ולחקור את דיונות החול ואת נווה המדבר. אתה יכול גם לנסות את כוחך בסנדבורד, ואפילו לטייל בגמלים.

ביקור במחנה בדואי

ביקור במחנה בדואי הוא דרך מצוינת לחוות את התרבות המסורתית של האזור. ניתן ללון באוהל בדואי מסורתי, ותוכלו ללמוד על אורח החיים של העם הבדואי. אתה יכול גם לנסות כמה מנות מסורתיות, ואתה יכול אפילו לקחת טיול גמלים.

צא לדיונות בשינג

שחיית דיונות היא חוויה מרגשת, וזו דרך מצוינת לחקור את המדבר. תוכלו לצאת לסיור שטח במדבר ברכב 4X4, ותוכלו לחקור את דיונות החול ונווה המדבר. אתה יכול גם לנסות את כוחך בסנדבורד, ואפילו לטייל בגמלים.

בקר בנווה המדבר ליווה

נווה מדבר ליווה הוא נווה מדבר מדהים באיחוד האמירויות הערביות, וזה מקום נהדר לחקור. תוכלו לערוך סיור 4X4 בנווה המדבר, ותוכלו לחקור את דיונות החול ונווה המדבר. אתה יכול גם לנסות את כוחך בסנדבורד, ואפילו לטייל בגמלים.

לחוות את התרבות

בקר בכפר המורשת

כפר המורשת הוא מקום נהדר ללמוד על התרבות וההיסטוריה של אבו דאבי. המוזיאון הפתוח הזה מלא במבנים ובחפצים מסורתיים, ותוכלו ללמוד על אורח החיים הבדואי וההיסטוריה של האזור. ישנן גם סדנאות יצירה, בהן ניתן ללמוד על מלאכת יד מסורתית כמו קדרות ואריגה.

חקור את הסוקים

השוקים של אבו דאבי הם מקום נהדר לחקור את התרבות של העיר. תוכלו לשוטט בין השווקים המסורתיים, ותוכלו למצוא הכל, החל מעבודות יד מסורתיות ועד בגדי מעצבים. תוכלו גם להתמקח על מציאה, ותוכלו לטעום כמה מנות מסורתיות.

בקר במסגד הגדול של שייח' זאיד

המסגד הגדול של שייח' זאיד הוא אחד מציוני הדרך האיקוניים ביותר באבו דאבי. המסגד המדהים הזה הוא הגדול ביותר באיחוד האמירויות הערביות, והוא חובה לראות לכל מי שמבקר בעיר. בפנים תוכלו להתפעל מקישוטי השיש והזהב המורכבים, ומ-82 הכיפות המרשימות המעטרות את המסגד.

לך לפסטיבל תרבות

אבו דאבי היא ביתם של מספר פסטיבלי תרבות לאורך השנה, והם דרך מצוינת לחוות את התרבות של העיר. תוכלו להשתתף בפסטיבלים כמו פסטיבל אבו דאבי, יריד הספרים הבינלאומי באבו דאבי ופסטיבל האוכל באבו דאבי. אתה יכול גם להשתתף באירועים מסורתיים כמו מרוצי גמלים ותצוגות בזים.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן