דף הבית » הכי מדובר » מה לעשות אם ציפרלקס לא עוזר
מה לעשות אם ציפרלקס לא עוזר

מה לעשות אם ציפרלקס לא עוזר

מהו ציפרלקס?

ציפרלקס הוא סוג של אנטיביוטיקה השייך למשפחת התרופות הנקראות פלורוקינולונים. הוא משמש לטיפול במגוון זיהומים חיידקיים, כולל דלקות בדרכי השתן, דלקות עור וזיהומים בדרכי הנשימה. זה עובד על ידי עצירת הצמיחה של חיידקים.

מה לעשות אם ציפרלקס לא עוזר

אם ciprofloxacin אינו עוזר לטפל בזיהום החיידקי שלך, ישנן מספר אפשרויות אחרות שניתן לשקול. הרופא שלך עשוי להמליץ על אחד מהטיפולים הבאים:

עבור לאנטיביוטיקה אחרת

הרופא שלך עשוי להמליץ לך לעבור לסוג אחר של אנטיביוטיקה. הסיבה לכך היא שכמה חיידקים עמידים לאנטיביוטיקה מסויימת, כולל ציפרלקס. הרופא שלך עשוי להמליץ על סוג אחר של אנטיביוטיקה יעיל יותר נגד סוג החיידקים הגורמים לזיהום שלך.

טיפול משולב

במקרים מסוימים, הרופא שלך עשוי להמליץ על טיפול משולב. זה כאשר שתיים או יותר אנטיביוטיקה משמשות יחד לטיפול בזיהום. טיפול משולב משמש לעתים קרובות כאשר זיהום נגרם על ידי חיידקים עמידים לאנטיביוטיקה בודדת. השילוב של אנטיביוטיקה יכול להיות יעיל יותר בטיפול בזיהום.

כִּירוּרגִיָה

במקרים מסוימים, ניתוח עשוי להיות מומלץ אם ciprofloxacin אינו עוזר. זה עשוי להיות נחוץ אם הזיהום הוא חמור או אם הוא התפשט לחלקים אחרים של הגוף. ניתן להשתמש בניתוח כדי להסיר את הרקמה הנגועה או לניקוז כל המורסה שנוצרה.

מתי לפנות לרופא

אם הסימפטומים שלך לא משתפרים לאחר נטילת ציפרלקס, חשוב לראות את הרופא שלך. הרופא שלך יכול לקבוע את הגורם לזיהום שלך ולהמליץ על אפשרות הטיפול הטובה ביותר. הם עשויים גם להזמין בדיקות כדי לקבוע אם החיידקים הגורמים לזיהום שלך עמידים לציפרלקס.

סיכום

ציפרלקס הוא סוג של אנטיביוטיקה המשמשת לטיפול בזיהומים חיידקיים. עם זאת, זה לא תמיד עובד. אם ciprofloxacin לא עוזר, הרופא שלך עשוי להמליץ על מעבר לאנטיביוטיקה אחרת, טיפול משולב או ניתוח. חשוב לראות את הרופא שלך אם הסימפטומים שלך לא משתפרים לאחר נטילת ציפרלקס.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן