דף הבית » המלצת הצוות » מה לעשות אם האייפון תקוע על הלוגו של אפל?
מה לעשות אם האייפון תקוע על הלוגו של אפל?

מה לעשות אם האייפון תקוע על הלוגו של אפל?

הפעל מחדש את האייפון שלך

אם האייפון שלך תקוע על הלוגו של אפל, הדבר הראשון שעליך לעשות הוא להפעיל מחדש את המכשיר שלך. כדי לעשות זאת, לחץ והחזק את לחצן ההפעלה עד שתראה את האפשרות החלק לכיבוי. החלק אותו ימינה כדי לכבות את המכשיר שלך. ברגע שהוא כבוי, לחץ והחזק שוב את לחצן ההפעלה כדי להפעיל אותו מחדש.

עדכן את האייפון שלך

אם ההפעלה מחדש של המכשיר שלך לא עבדה, השלב הבא הוא לעדכן את האייפון שלך. כדי לעשות זאת, פתח את אפליקציית ההגדרות ועבור אל כללי > עדכון תוכנה. אם יש עדכון זמין, התקן אותו ובדוק אם הוא פותר את הבעיה.

כפה על הפעל מחדש את האייפון שלך

אם הבעיה נמשכת, אתה יכול לנסות להפעיל מחדש את האייפון שלך בכוח. כדי לעשות זאת, לחץ והחזק את כפתור ההפעלה וכפתור הבית בו-זמנית למשך 10 שניות לפחות. כאשר אתה רואה את הלוגו של אפל, שחרר את הכפתורים והאייפון שלך אמור להפעיל מחדש.

מצב שחזור

אם הבעיה עדיין נמשכת, אתה יכול לנסות להעביר את האייפון שלך למצב שחזור. כדי לעשות זאת, חבר את המכשיר למחשב ופתח את iTunes. לאחר מכן לחץ והחזק את כפתור ההפעלה וכפתור הבית בו-זמנית למשך 10 שניות לפחות. כאשר אתה רואה את מסך החיבור ל-iTunes, שחרר את הכפתורים והמכשיר שלך יכנס למצב שחזור.

שחזר את האייפון שלך

ברגע שהמכשיר שלך נמצא במצב שחזור, אתה יכול לשחזר אותו באמצעות iTunes. כדי לעשות זאת, לחץ על כפתור השחזור ב-iTunes ופעל לפי ההוראות שעל המסך. פעולה זו תמחק את כל הנתונים במכשיר שלך, אז הקפד לגבות את הנתונים שלך לפני השחזור.

צור קשר עם התמיכה של אפל

אם אף אחד מהשלבים לעיל לא עובד, עליך לפנות לתמיכה של Apple לקבלת עזרה. הם יכולים לעזור לך לאבחן את הבעיה ולספק לך הנחיות נוספות כיצד לתקן אותה.

סיכום

אם האייפון שלך תקוע על הלוגו של אפל, ישנם מספר שלבים שאתה יכול לנקוט כדי לנסות ולתקן את הבעיה. התחל בהפעלה מחדש של המכשיר שלך, ולאחר מכן נסה לעדכן אותו ולאלץ אותו מחדש. אם זה לא עובד, אתה יכול לנסות להעביר את המכשיר שלך למצב שחזור ולשחזר אותו. אם אף אחד מהשלבים האלה לא עובד, עליך לפנות לתמיכה של Apple לקבלת עזרה.

  • הפעל מחדש את האייפון שלך
  • עדכן את האייפון שלך
  • הפעל מחדש את האייפון שלך
  • הכנס את האייפון שלך למצב שחזור
  • שחזר את האייפון שלך
  • צור קשר עם התמיכה של אפל

למידע נוסף, בקר בוויקיפדיה .

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן