דף הבית » הכי חם » מה לעשות אם אתה מקבל שפעת לאחר חיסון
מה לעשות אם אתה מקבל שפעת לאחר חיסון

מה לעשות אם אתה מקבל שפעת לאחר חיסון

מה לעשות אם אתה מקבל שפעת לאחר חיסון

התחסנות היא אחת הדרכים הטובות ביותר להגן על עצמך מפני שפעת. עם זאת, זה לא ערובה שלא תהיו חולים. אם אתה חולה בשפעת לאחר התחסנות, ישנם כמה צעדים שאתה יכול לנקוט כדי לעזור בניהול הסימפטומים שלך.

ראה רופא

אם אתה חושב שיש לך שפעת לאחר התחסנות, חשוב לפנות מיד לרופא. הרופא שלך יכול לעזור באבחון מצבך ולספק לך את אפשרויות הטיפול הטובות ביותר. ייתכן שהם גם יוכלו לספק לך תרופות אנטי-ויראליות שיכולות לעזור להפחית את חומרת ומשך התסמינים שלך.

לנוח הרבה

מנוחה רבה היא אחד הדברים החשובים ביותר שאתה יכול לעשות כאשר אתה חולה בשפעת. מנוחה עוזרת לגופך להילחם בנגיף ויכולה לעזור להפחית את חומרת התסמינים שלך. חשוב גם לשתות הרבה נוזלים כדי לעזור לשמור על לחות הגוף וכדי לעזור לשטוף את הנגיף.

קח תרופות

הרופא שלך עשוי לרשום תרופות כדי לעזור להפחית את חומרת הסימפטומים שלך. תרופות ללא מרשם כגון איבופרופן או פרצטמול יכולות לסייע בהפחתת חום וכאבי גוף. אנטיהיסטמינים יכולים לעזור להפחית גודש ושיעול. חשוב לעקוב אחר ההוראות שעל האריזה ולדבר עם הרופא לפני נטילת תרופות כלשהן.

מניעת שפעת לאחר חיסון

התחסנות היא אחת הדרכים הטובות ביותר להגן על עצמך מפני שפעת. עם זאת, זה לא ערובה שלא תהיו חולים. ישנם כמה צעדים שאתה יכול לנקוט כדי לעזור להפחית את הסיכון שלך לחלות בשפעת לאחר חיסון.

שטוף את הידיים

שטיפת ידיים היא אחת הדרכים הטובות ביותר למנוע התפשטות חיידקים. הקפידו לשטוף ידיים במים וסבון למשך 20 שניות לפחות והימנע ממגע בפנים. כמו כן, חשוב להימנע ממגע קרוב עם אנשים חולים.

הקפידו על היגיינה טובה

תרגול היגיינה טובה היא דרך חשובה נוספת לעזור להפחית את הסיכון לחלות בשפעת לאחר חיסון. הקפד לכסות את האף והפה שלך כאשר אתה מתעטש או משתעל והשליך מיידית רקמות משומשות. כמו כן, חשוב להימנע משיתוף כלי אכילה, כוסות שתייה ופריטים אחרים עם אנשים חולים.

תתחסן

התחסנות היא אחת הדרכים הטובות ביותר להגן על עצמך מפני שפעת. הקפידו להתחסן מדי שנה ולעקוב אחר לוח הזמנים המומלץ לזריקות דחף. חשוב גם לדבר עם הרופא שלך על כל חיסונים אחרים שאתה עשוי להזדקק לו.

פעולה תועלת
ראה רופא קבל אבחון וטיפול מתאימים
לנוח הרבה עזור לגוף שלך להילחם בנגיף
קח תרופות הפחת את חומרת התסמינים
שטוף את הידיים למנוע התפשטות חיידקים
הקפידו על היגיינה טובה הפחת את הסיכון לחלות בשפעת
תתחסן הגן על עצמך מפני שפעת

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן