דף הבית » המלצת הצוות » מה לעשות אם אין פתרון עדשות
מה לעשות אם אין פתרון עדשות

מה לעשות אם אין פתרון עדשות

שימוש בתמיסת מלח

אם נגמרה לך תמיסת העדשות, אתה יכול להשתמש בתמיסת מלח כתחליף. תמיסת מלח היא תמיסת מי מלח בטוחה לעיניים שלך. אתה יכול לקנות תמיסת מלח ברוב בתי המרקחת, או שאתה יכול להכין תמיסת מלח משלך בבית. כדי להכין תמיסת מלח משלך, ערבבו כפית אחת של מלח עם כוס אחת של מים מזוקקים. ודא שהמלח מומס לחלוטין לפני השימוש בתמיסה.

שימוש במי ברז

אם אתה במצוקה, אתה יכול גם להשתמש במי ברז כדי לנקות את העדשות שלך. עם זאת, חשוב לציין שמי ברז יכולים להכיל חיידקים שעלולים להזיק לעיניים שלך. לפני השימוש במי ברז, הקפד להרתיח אותם לפחות חמש דקות כדי להרוג כל חיידק. הניחו למים להתקרר לפני השימוש בהם לניקוי העדשות.

שימוש בשמפו לתינוק

אפשרות נוספת היא להשתמש בשמפו לתינוקות לניקוי העדשות. ערבבו כמה טיפות שמפו לתינוק עם כוס אחת של מים מזוקקים. ודא שהשמפו מומס לחלוטין לפני השימוש בתמיסה. לאחר מכן, השתמש בתמיסה כדי לנקות את העדשות שלך.

שטיפת העדשות שלך

לאחר ניקוי העדשות עם כל אחת מהתמיסות לעיל, חשוב לשטוף אותן בתמיסת מלח סטרילית. זה יעזור להסיר כל שאריות מתמיסת הניקוי. אתה יכול לקנות תמיסת מלח סטרילית ברוב בתי המרקחת.

אחסון העדשות שלך

לאחר שהעדשות שלך נקיות, תצטרך לאחסן אותן בתמיסה סטרילית. זה יעזור לשמור על העדשות שלך נקיות וללא חיידקים. אתה יכול לקנות תמיסת אחסון עדשות סטרילית ברוב בתי המרקחת. הקפד לעקוב אחר ההוראות על האריזה לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

אם נגמרה לך תמיסת העדשות, אל תדאג. ישנן מספר חלופות שבהן אתה יכול להשתמש כדי לשמור על העדשות שלך נקיות וללא חיידקים. רק הקפד לשטוף את העדשות שלך בתמיסת מלח סטרילית לאחר ניקוין, ואחסן אותן בתמיסה סטרילית כאשר אינך מרכיב אותן. למידע נוסף, בדוק את הסרטון הזה .

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן