דף הבית » טופ 10 » מה לעשות אחרי שריפה בבית? | שיקום נזקי שריפה
מה לעשות אחרי שריפה בבית? | שיקום נזקי שריפה

מה לעשות אחרי שריפה בבית? | שיקום נזקי שריפה

פנה לחברת הביטוח שלך

לאחר שריפה בבית, הדבר הראשון שעליך לעשות הוא לפנות לחברת הביטוח שלך. חברת הביטוח שלכם תוכל לסייע לכם בשלבים הבאים בתהליך, כמו הסדרת דיור זמני וסיוע בהערכת הנזק. ייתכן שהם גם יוכלו לספק לך רשימה של חברות מכובדות לשיקום נזקי שריפה.

אבטח את הבית שלך

אם הבית שלכם עדיין עומד על תילו לאחר השריפה, חשוב לאבטח אותו. משמעות הדבר היא לעלות על כל חלונות או דלתות שבורים ולכסות כל אזור חשוף עם יריעות פלסטיק. זה יעזור להגן על הבית שלך מפני נזק נוסף מפגעי מזג האוויר או מפולשים.

לדאוג לשירותי שיקום נזקי שריפה

לאחר שהבית שלכם מאובטח, הגיע הזמן לארגן שירותי שיקום נזקי שריפה. חברות לשיקום נזקי שריפה מתמחות בהשבת בתים למצבם שלפני השריפה. הם יעריכו את הנזק, ינקו את הפסולת ויתקנו כל נזק מבני. הם עשויים גם לסייע בהסרת עשן ופיח, כמו גם בהסרת ריחות.

הערכת הנזק

השלב הראשון בתהליך שיקום נזקי השריפה הוא הערכת הנזק. זה יכלול בדיקה יסודית של הבית כדי לקבוע את היקף הנזק. החברה לשיקום נזקי שריפה תוכל לספק לכם אומדן עלות התיקונים.

נקה את הפסולת

לאחר הערכת הנזק, החברה לשיקום נזקי שריפה תתחיל בתהליך ניקוי הפסולת. זה יכלול הסרת חומרים חרוכים, כגון רהיטים, שטיחים וקירות גבס. ייתכן שהחברה תצטרך גם להסיר כל חיווט חשמלי וצנרת שניזוקו.

תיקון נזק מבני

השלב הבא בתהליך שיקום נזקי השריפה הוא תיקון כל נזק מבני. זה עשוי לכלול החלפת קירות או רצפות שניזוקו, כמו גם תיקון כל חיווט או צנרת שניזוקו. החברה לשיקום נזקי שריפה תוכל לספק לכם אומדן עלות התיקונים.

הסרת עשן ופיח

לאחר תיקון הנזק המבני, החברה לשיקום נזקי שריפה תתחיל בתהליך של פינוי עשן ופיח מהבית. זה עשוי להיות כרוך בשימוש במוצרי ניקוי מיוחדים ובציוד כדי להסיר את העשן והפיח. ייתכן שהחברה גם תצטרך להשתמש במקרצפות אוויר כדי להסיר ריחות מתמשכים.

צור קשר עם מכבי האש המקומי שלך

לאחר השלמת תהליך שיקום נזקי השריפה, חשוב לפנות למכבי האש המקומית. מכבי האש יוכלו לספק לכם מידע כיצד למנוע שריפות עתידיות, וכן כל עצות בטיחות שכדאי לכם לפעול לפיהן. ייתכן שהם גם יוכלו לספק לך רשימה של חברות מכובדות לשיקום נזקי שריפה.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן