דף הבית » הכי מדובר » מה יקרה אם לא תקבל חיסון נגד שפעת?
מה יקרה אם לא תקבל חיסון נגד שפעת?

מה יקרה אם לא תקבל חיסון נגד שפעת?

מה זה חיסון נגד שפעת?

חיסון נגד שפעת הוא זריקה של וירוס מומת, או וירוס חי מוחלש (מוחלש), שעוזר לגוף שלך לפתח חסינות לנגיף השפעת. חיסון נגד שפעת הוא הדרך הטובה ביותר להגן על עצמך מפני השפעת וסיבוכיה. מומלץ לכל אחד מגיל 6 חודשים ומעלה.

מה קורה אם לא מקבלים חיסון נגד שפעת?

אם לא תקבל חיסון נגד שפעת, אתה עלול להיות בסיכון לפתח סיבוכים חמורים משפעת. סיבוכים משפעת יכולים לכלול דלקת ריאות, דלקות אוזניים, דלקות סינוסים, התייבשות והחמרה במצבים רפואיים כרוניים, כגון אי ספיקת לב, אסטמה או סוכרת. במקרים מסוימים, שפעת יכולה אפילו להוביל למוות. על פי המרכז לבקרת מחלות ומניעתן (CDC), בין השנים 2010 ו-2017, ממוצע של 12,000 עד 79,000 אנשים מתו מדי שנה משפעת.

סיכון מוגבר להידבקות בשפעת

אם לא תקבל חיסון נגד שפעת, יש סיכוי גבוה יותר להידבק בשפעת. חיסון השפעת עוזר לגוף שלך לבנות חסינות לנגיף, מה שמפחית את הסיכון שלך לחלות בשפעת.

סיכון מוגבר לסיבוכים

אם אתה חולה בשפעת, אתה נמצא בסיכון מוגבר לפתח סיבוכים אם לא קיבלת חיסון. חיסון השפעת מסייע לגוף להילחם בנגיף, מה שמפחית את הסיכון לפתח סיבוכים חמורים.

איך להגן על עצמך

הדרך הטובה ביותר להגן על עצמך מפני שפעת וסיבוכיה היא לקבל חיסון נגד שפעת מדי שנה. מומלץ לכל אחד מגיל 6 חודשים ומעלה. אתה יכול גם לעזור להגן על עצמך על ידי שטיפת ידיים לעתים קרובות, הימנעות ממגע קרוב עם אנשים חולים והתרחקות מקהל גדול. למד עוד על הסיכונים הפוטנציאליים וכיצד להגן על עצמך מפני שפעת.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן