דף הבית » יותר » מה יותר זול: מדריד או ברצלונה?
2023-05-21 05:58:00+02:00

מה יותר זול: מדריד או ברצלונה?

מבוא

מתכננים טיול לספרד ותוהים איזו עיר זולה יותר – מדריד או ברצלונה? זו בחירה קשה, שכן שתי הערים מציעות שפע של אטרקציות, תרבות ובידור. אבל כשזה מגיע למחיר סביר, מי מהם הוא המנצח? במאמר זה נשווה את המחירים של מדריד וברצלונה, ונקבע איזו עיר היא המשתלמת ביותר למטיילים.

מחירי לינה

נתחיל בהסתכלות על מחירי הלינה. בשתי הערים תמצאו מגוון מלונות, אכסניות והשכרות ב-Airbnb. באופן כללי, מדריד זולה יותר מברצלונה בכל הנוגע ללינה. תוכלו למצוא חדר מלון בסיסי במדריד בסביבות 350 ש"ח ללילה, בעוד שבברצלונה, אותו סוג חדר יעלה כ-400 ש"ח. יש גם שפע של אכסניות בתקציב נמוך במדריד, עם מחירים החל מ-150 ₪ ללילה. ההוסטלים של ברצלונה מעט יותר יקרים, המחירים מתחילים בסביבות ה-200 ש"ח ללילה.

מחירי מזון

כשזה מגיע לאוכל, מדריד וברצלונה נמצאות ברמה דומה. ניתן למצוא שפע של מסעדות מוזלות בשתי הערים, עם ארוחות החל בסביבות ה-50 ₪. אם אתם מחפשים חוויה יוקרתית יותר, תוכלו לצפות לשלם בסביבות 200 ש"ח לארוחה בת שלוש מנות. אם אתם מחפשים לחסוך בכסף, שתי הערים מציעות מגוון אפשרויות של אוכל רחוב, במחירים החל מ-20 ש"ח.

מחירי הובלה

מבחינת תחבורה, מדריד היא האופציה הזולה יותר. כרטיס בודד במטרו של מדריד יעלה לכם בסביבות 4 ש"ח ואילו בברצלונה, אותו כרטיס יעלה בסביבות 5 ש"ח. כמו כן, תוכלו לרכוש כרטיס למספר ימים למערכת המטרו של מדריד, שיעלה לכם בסביבות ה-30 ₪ לחמישה ימים. בברצלונה אותו פס יעלה לכם בסביבות ה-50 ₪.

מחירי אטרקציות

לסיום, בואו נסתכל על מחירי האטרקציות. בשתי הערים תמצאו שפע של אטרקציות בחינם, כמו פארקים, מוזיאונים וגלריות. עם זאת, אם אתם מחפשים לבקר באטרקציות המרכזיות, כמו סגרדה פמיליה בברצלונה או מוזיאון הפראדו במדריד, תצטרכו לשלם דמי כניסה. באופן כללי, האטרקציות של מדריד מעט זולות יותר מאלה של ברצלונה, עם דמי כניסה שמתחילים בסביבות ה-25 ש"ח.

תשובות ושאלות

ש: האם מדריד זולה יותר מברצלונה?

ת: באופן כללי, מדריד זולה יותר מברצלונה בכל הנוגע ללינה, תחבורה ואטרקציות.

ש: כמה עולה כרטיס בודד במטרו של מדריד?

ת: כרטיס בודד במטרו של מדריד יעלה לכם בסביבות 4 ₪.

ש: כמה עולה ארוחה בת שלוש מנות במדריד או ברצלונה?

ת: אתה יכול לצפות לשלם בסביבות 200 ש"ח עבור ארוחה בת שלוש מנות בכל אחת מהערים.

סיכום

לסיכום, מדריד היא בדרך כלל האפשרות הזולה יותר בכל הנוגע ללינה, תחבורה ואטרקציות. תוכלו למצוא חדר מלון בסיסי במדריד בסביבות 350 ש"ח ללילה, בעוד שבברצלונה, אותו סוג חדר יעלה כ-400 ש"ח. כרטיס בודד במטרו של מדריד יעלה לכם בסביבות 4 ש"ח ואילו בברצלונה, אותו כרטיס יעלה בסביבות 5 ש"ח. ודמי הכניסה לאטרקציות במדריד מתחילים בסביבות ה-25 ש"ח, בעוד שבברצלונה הם מתחילים בסביבות ה-30 ש"ח. בסך הכל, מדריד היא האפשרות המשתלמת יותר עבור מטיילים.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן