דף הבית » יותר » מה יותר זול למלא אמבטיה או מקלחת?
2023-05-21 03:13:00+02:00

מה יותר זול למלא אמבטיה או מקלחת?

מבוא

כשזה מגיע לרחצה, לרוב האנשים יש העדפה לאמבטיה או למקלחת. אבל מה לגבי עלות המילוי של כל אחד? נבחן את עלות מילוי האמבטיה או המקלחת ואת היתרונות של כל אחת מהן.

עלות מילוי אמבטיה

עלות מילוי אמבטיה תלויה בגודל האמבטיה ובכמות המים החמים שמשתמשים בה. בדרך כלל, נדרשים בערך 150 ליטר מים כדי למלא אמבטיה והעלות של זה תהיה תלויה בספק המים שלך. בממוצע עולה בסביבות 10-15 שקל למלא אמבטיה במים חמים.

עלות מילוי מקלחת

עלות מילוי מקלחת נמוכה בהרבה מזו של אמבטיה. מקלחון משתמש בדרך כלל בסביבות 30-50 ליטר מים, תלוי בגודל המקלחון וסוג ראש המקלחת. בממוצע עולה בסביבות 2-5 שקלים למלא מקלחת במים חמים.

היתרונות של אמבטיה

אמבטיה מציעה מספר יתרונות. ראשית, זוהי דרך מצוינת להירגע ולהירגע. אמבטיה חמה יכולה לעזור להפחית מתח ולשפר את השינה. שנית, אמבטיה יכולה לעזור להרגיע שרירים ומפרקים כואבים. לבסוף, אמבטיה היא דרך מצוינת לנקות ולקלף את העור.

היתרונות של מקלחת

מקלחת היא דרך מצוינת לנקות את הגוף במהירות. זוהי גם דרך מצוינת לחסוך במים, מכיוון שהיא משתמשת בפחות מים מאשר אמבטיה. מקלחות הן גם דרך מצוינת לחסוך זמן, מכיוון שהן הרבה יותר מהירות מאמבטיה.

דעה אישית

לדעתי גם לאמבטיות וגם למקלחונים יש את היתרונות שלהם וזה באמת מסתכם בהעדפה אישית. אם יש לך זמן וכסף, אמבטיה יכולה להיות דרך מצוינת להירגע ולהירגע. עם זאת, אם חסר לכם זמן וכסף, מקלחת יכולה להיות דרך מצוינת לנקות את הגוף במהירות.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן