דף הבית » יותר » מה חזק יותר בפוקר: פלאש או פלאש?
2023-05-22 11:28:00+02:00

מה חזק יותר בפוקר: פלאש או פלאש?

מה זה פלאש בפוקר?

כשמשחקים פוקר, שטיפה היא יד המורכבת מחמישה קלפים מאותה צורה. לדוגמה, אם לשחקן יש אס, ג'ק, 9, 8 ו-5 לבבות, אז לשחקן זה יש שטיפה. זוהי אחת הידיים החזקות בפוקר, והיא נחשבת ליד חזקה מאוד.

מה זה ריקו פלאש בפוקר?

משיכה לשטף היא יד שיש לה ארבעה קלפים מאותה צורה. לדוגמה, אם לשחקן יש אס, ג'ק, 9 ו-8 לבבות, אז לשחקן זה יש שוויון שטיפה. זוהי יד חזקה, אבל היא לא חזקה כמו סומק. תיקו בשטף יכול להפוך לשטף אם השחקן שולף את הקלף החמישי מאותה סדרה.

מה חזק יותר בפוקר: פלאש או פלאש דרו?

התשובה לשאלה זו היא ששטף חזק יותר משלב משיכה בפוקר. הסיבה לכך היא שטיפה היא יד עשויה, כלומר היא שלמה ולא ניתן לשפר אותה. לעומת זאת, תיקו בשטף הוא יד לא שלמה שיכולה להפוך לשטף אם השחקן ישלוף את הקלף החמישי מאותה סדרה.

מדוע פלאש חזק יותר מ-Fush Draw?

סומק חזק יותר משטיפה בגלל שזו יד עשויה. זה אומר שהוא שלם ולא ניתן לשפר אותו. לעומת זאת, תיקו בשטף הוא יד לא שלמה שיכולה להפוך לשטף אם השחקן ישלוף את הקלף החמישי מאותה סדרה. משמעות הדבר היא ש-flush draw הוא לא חזק כמו פלאש, כי לא מובטח שהוא יהפוך לשטף.

מה הסיכויים לעשות שטיפה בפוקר?

הסיכויים לבצע שטיפה בפוקר תלוי במספר הקלפים בחפיסה. לדוגמה, אם יש 52 קלפים בחפיסה, אז הסיכוי לבצע שטיפה הוא בערך 1 ל-517. זה אומר שעל כל 517 ידיים שמחולקות, יש סיכוי שאחת מהן תהיה שטיפה.

מה הסיכויים לבצע תיקו פלאש בפוקר?

הסיכויים לבצע שוויון הדחה בפוקר מעט נמוכים מהסיכויים לבצע שטיפה. הסיבה לכך היא שמשיכה לשטף היא יד לא שלמה, כלומר לא מובטח שהיא תהפוך לשטף. הסיכויים לביצוע שוויון תלויים במספר הקלפים בחפיסה. לדוגמה, אם יש 52 קלפים בחפיסה, אז הסיכוי לבצע תיקו של הדפדפן הוא בערך 1 ל-111. זה אומר שעל כל 111 ידיים שיחולקו, יש סיכוי שאחת מהן תהיה תיקו של הדחה. .

סיכום

לסיום, שטיפה חזקה יותר מ-flush draw בפוקר. הסיבה לכך היא שטיפה היא יד עשויה, כלומר היא שלמה ולא ניתן לשפר אותה. לעומת זאת, תיקו בשטף הוא יד לא שלמה שיכולה להפוך לשטף אם השחקן ישלוף את הקלף החמישי מאותה סדרה. הסיכויים לבצע הדחה בפוקר הם בערך 1 ל-517, והסיכויים לבצע שוויון הדקים הם בערך 1 ל-111.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן