דף הבית » יותר » מה חדש בין Xbox One X ל-Xbox One S
2023-05-21 20:28:00+02:00

מה חדש בין Xbox One X ל-Xbox One S

מבוא

מיקרוסופט הוציאה שתי גרסאות של קונסולת ה-Xbox One, ה-Xbox One X וה-Xbox One S. שתיהן קונסולות חזקות להפליא, אבל יש כמה הבדלים עיקריים ביניהן. במאמר זה, נסקור מה חדש ומה שונה בין שתי הקונסולות, ולאחר מכן נספק את דעתנו האישית על איזו מהן היא הטובה ביותר.

מה חדש ב-Xbox One X

ה-Xbox One X הוא הגרסה החדשה והחזקה ביותר של ה-Xbox One. יש לו מספר תכונות שמבדילות אותו מה-Xbox One S. ראשית, ל-Xbox One X יש מעבד הרבה יותר חזק, המאפשר לו להריץ משחקים ברזולוציות וקצבי פריימים גבוהים יותר מאשר ל-Xbox One S. יש לו גם יותר זיכרון RAM, המאפשר לו להריץ משחקים מורכבים יותר. בנוסף, ל-Xbox One X יש כונן 4K Blu-ray, המאפשר לו לנגן תקליטורי 4K UHD Blu-ray. לבסוף, ל-Xbox One X יש כונן קשיח גדול בהרבה, המאפשר לו לאחסן יותר משחקים ונתונים.

מה שונה עם ה-Xbox One S

ה-Xbox One S היא הגרסה הישנה יותר של ה-Xbox One. יש לו מספר תכונות השונות מה-Xbox One X. ראשית, ל-Xbox One S יש מעבד חלש בהרבה, כלומר הוא לא יכול להריץ משחקים באותן רזולוציות וקצבי פריימים כמו ה-Xbox One X. בנוסף, ל-Xbox One S יש פחות זיכרון RAM, כלומר הוא לא יכול להפעיל משחקים מורכבים כמו ה-Xbox One X. ל-Xbox One S גם חסר כונן 4K Blu-ray, כלומר הוא לא יכול להפעיל תקליטורי 4K UHD Blu-ray . לבסוף, ל-Xbox One S יש כונן קשיח קטן בהרבה, כלומר הוא לא יכול לאחסן משחקים ונתונים רבים כמו ה-Xbox One X.

מחיר

בכל הנוגע למחיר, ה-Xbox One X יקר משמעותית מה-Xbox One S. ה-Xbox One X נמכר בסביבות 2,499 ש"ח, בעוד שה-Xbox One S נמכר בסביבות 1,499 ש"ח. המשמעות היא שה-Xbox One X יקר כמעט פי שניים מה-Xbox One S.

סיכום

ה-Xbox One X וה-Xbox One S הן שתיהן קונסולות חזקות להפליא, אבל יש כמה הבדלים עיקריים ביניהן. ה-Xbox One X חזק יותר ויש לו יותר תכונות מה-Xbox One S, אבל הוא גם יקר משמעותית. בסופו של דבר, זה באמת מסתכם בהעדפה אישית ובתקציב.

הדעה האישית שלנו

לדעתנו, ה-Xbox One X היא הקונסולה הטובה יותר. יש לו חומרה חזקה יותר ויותר תכונות מה-Xbox One S, ויש לו גם כונן 4K Blu-ray, שהוא מעולה לצפייה בסרטים ב-4K. בנוסף, ה-Xbox One X הרבה יותר חסין עתיד, כלומר הוא יכול להריץ משחקים ברזולוציות גבוהות יותר ובקצבי פריימים למשך זמן רב יותר. עם זאת, אם התקציב הוא בעיה, אז ה-Xbox One S הוא גם בחירה מצוינת.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן