דף הבית » טופ 100 » מה גברים עושים אחרי פרידה?
מה גברים עושים אחרי פרידה?

מה גברים עושים אחרי פרידה?

התמודדות עם פרידה

פרידות הן קשות לשני הצדדים המעורבים. זה זמן של עצב, בלבול ולעתים קרובות כעס. לעתים קרובות לגברים קשה יותר להביע את רגשותיהם, ולכן הם עשויים לנקוט בגישה אחרת להתמודדות עם הכאב. כאן אנו חוקרים את הדרכים השונות שבהן גברים מתמודדים עם פרידה וכיצד לעזור להם לעבור אותה.

הדרכים השונות של גברים להתמודד עם פרידה

1. משיכה

אחת התגובות השכיחות ביותר שיש לגברים לפרידה היא לסגת מהמצב. זו יכולה להיות נסיגה פיזית או רגשית. גברים עשויים להימנע מלדבר על הפרידה, או שהם עשויים להסיר את עצמם פיזית מהמצב. הם עשויים גם להימנע מכל תזכורת לקשר, כגון תמונות, מתנות או פריטים אחרים שמזכירים להם את האקס שלהם.

2. הכחשה

גברים מסוימים עשויים לנסות להכחיש שהפרידה התרחשה בכלל. הם עשויים לנסות לשכנע את עצמם שהקשר לא היה אמיתי או שזה היה רק שלב. זו יכולה להיות דרך עבורם להתמודד עם הכאב והעצב של הפרידה. זו יכולה להיות גם דרך עבורם להימנע מהתמודדות עם המציאות של המצב.

3. הסחת דעת

דרך נפוצה נוספת שבה גברים מתמודדים עם פרידה היא על ידי הסחת דעת עצמם. הם עשויים להשליך את עצמם לעבודה או לתחביבים שלהם, או שהם עשויים לנסות למצוא דרכים להעסיק את עצמם. זה יכול לעזור להם להימנע מלחשוב על הפרידה והכאב שמגיע איתה. זו גם יכולה להיות דרך עבורם למלא את החלל שהפרידה הותירה בחייהם.

4. כעס

חלק מהגברים עשויים להגיב לפרידה בכעס. זו יכולה להיות דרך עבורם לבטא את הכאב והכאב שלהם מבלי להתמודד עם הרגשות הפגיעים יותר שמגיעים עם פרידה. גברים עשויים גם להשתמש בכעס כדרך להרחיק את הכאב והכאב שהם מרגישים.

5. ריבאונד

ריבאונד היא דרך נוספת שגברים יכולים להתמודד עם פרידה. זה כשהם מנסים למצוא מישהו חדש שימלא את החלל שהפרידה הותירה בחייהם. זו יכולה להיות דרך עבורם להימנע מהתמודדות עם הרגשות שלהם ועם כאב הפרידה. זו יכולה להיות גם דרך עבורם לנסות להתקדם מהקשר.

איך לעזור לגבר לעבור פרידה

  • תהיה תומך. תן לו לדעת שאתה שם בשבילו ושאתה מבין מה הוא עובר.
  • עודדו אותו לדבר על רגשותיו. תן לו לדעת שזה בסדר לדבר על הרגשות שלו ושזו דרך בריאה להתמודד עם הפרידה.
  • עודדו אותו לדאוג לעצמו. זה יכול להיות כל דבר, החל משינה מספקת ועד לפעילות גופנית ואכילה בריאה.
  • עזרו לו למצוא דרכים בריאות להתמודד. זה יכול להיות כל דבר, החל משיחה עם מטפל ועד לעיסוק בתחביב או הצטרפות לקבוצת תמיכה.
  • תן לו מקום. תן לו לדעת שזה בסדר לקחת קצת זמן לעצמו ושאתה שם בשבילו כשהוא מוכן.

פרידות הן אף פעם לא קלות, במיוחד עבור גברים. חשוב להיות מבין ולתמוך בתקופה קשה זו. בכך שאתה שם בשבילו ועוזר לו למצוא דרכים בריאות להתמודדות, אתה יכול לעזור לו לעבור את התקופה הקשה הזו בחייו. למידע נוסף, בקר בדף ויקיפדיה בנושא פריצות .

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן