דף הבית » טופ 100 » מה אנחנו עושים בוורוצלב?
מה אנחנו עושים בוורוצלב?

מה אנחנו עושים בוורוצלב?

חקור את העיר העתיקה

העיר העתיקה של ורוצלב היא המקום המושלם להתחיל את חקר העיר. אזור זה מלא ברחובות מרוצפים, בניינים צבעוניים ושפע של מסעדות וחנויות. הכיכר המרכזית, Rynek, היא לב ליבה של העיר העתיקה ומוקפת בבניין העירייה, בקתדרלה ובמבנים היסטוריים נוספים. הכיכר היא גם ביתם של הגמדים המפורסמים של ורוצלב, שהם פסלי ברונזה קטנים הפזורים ברחבי העיר.

בקר באי הקתדרלה

האי הקתדרלה הוא אחת האטרקציות הפופולריות ביותר בוורוצלב. היא ביתה של הקתדרלה היפה של יוחנן המטביל, שהיא הכנסייה הגדולה ביותר בעיר. האי הוא גם ביתם של אוניברסיטת ורוצלב והמוזיאון הלאומי. יש הרבה אטרקציות אחרות באי, כולל הפנורמה של רקלוביץ', המוזיאון לאמנות עכשווית ומוזיאון האדריכלות.

צאו לטייל לאורך נחל אודר

נהר אודר הוא מקום נהדר לטייל בו ולהתפעל מקו הרקיע של העיר. הנהר רצוף בפארקים ובתי קפה, וזה מקום מצוין לפיקניק. יש גם שפע של סירות ומעבורות שתוכלו לקחת כדי לחקור את הנהר וסביבתו.

בקר במוזיאונים

בורוצלב היא ביתם של מספר מוזיאונים, כולל המוזיאון הלאומי, המוזיאון לאמנות עכשווית ומוזיאון האדריכלות. מוזיאונים אלו מציעים הזדמנות מצוינת ללמוד עוד על ההיסטוריה והתרבות של העיר. המוזיאון הלאומי הוא ביתם של אוסף גדול של חפצים מהאזור, בעוד שהמוזיאון לאמנות עכשווית מציג את יצירותיהם של אמנים מקומיים ובינלאומיים.

חקור את גן החיות

גן החיות של ורוצלב הוא אחד הגדולים באירופה והוא ביתם של למעלה מ-5,000 בעלי חיים. גן החיות מחולק לאזורים שונים, כולל הסוואנה האפריקאית, יער הגשם באסיה והאזור האאוסטרלי. גן החיות מציע גם מגוון פעילויות כמו מופעי בעלי חיים, תוכניות חינוכיות ועוד.

בקרו במזרקת המולטימדיה

מזרקת המולטימדיה היא אחת האטרקציות הפופולריות ביותר בוורוצלב. מזרקה אינטראקטיבית זו ממוקמת במרכז העיר וכוללת מופעי אור וקול המסונכרנים עם מוזיקה. המזרקה פתוחה כל יום והיא דרך מצוינת להירגע וליהנות מהעיר.

נסה את המטבח המקומי

וורוצלב היא ביתם של מגוון מסעדות ובתי קפה, המציעים מגוון מנות פולניות מסורתיות. מנות פופולריות כוללות פירוג'י, ביגוס ו-kotlet schabowy. יש גם שפע של מסעדות בינלאומיות, המציעות מאכלים מכל העולם.

בקר בשוק ורוצלב

שוק ורוצלב הוא מקום נהדר לאסוף כמה מזכרות או לנסות כמה מעדנים מקומיים. השוק הוא ביתם של מגוון דוכנים המוכרים הכל, החל מתוצרת טרייה וכלה בעבודת יד. זהו גם מקום מצוין לטעום חלק מהמטבח המקומי, שכן יש שפע של דוכני מזון המציעים מנות מסורתיות.

צא לסיור בעיר

אם אתה רוצה לחקור את העיר יותר לעומק, יש שפע של סיורים זמינים. סיורים אלו ייקחו אתכם לכמה מהאטרקציות הפופולריות ביותר בעיר, כמו העיר העתיקה, האי הקתדרלה ונהר אודר. ניתן גם לערוך סיור מודרך במוזיאונים ובגלריות של העיר.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן