דף הבית » כמה זמן? » כמה זמן לא מוציאים תינוק שזה עתה נולד מהבית?
2023-03-13 08:21:00+02:00

כמה זמן לא מוציאים תינוק שזה עתה נולד מהבית?

מבוא

תינוקות שזה עתה נולדו הם שבירים להפליא וצריכים לשמור עליהם בטוחים ובריאים. אחת הדרכים הטובות ביותר לעשות זאת היא להחזיק אותם בבית במשך השבועות הראשונים לחייהם. אבל כמה זמן לא מוציאים תינוק שזה עתה נולד מהבית?

למה תינוקות שזה עתה נולדו צריכים להישאר בבית?

תינוקות שזה עתה נולדו נמצאים בסיכון לחלות במחלות וזיהומים מהעולם החיצון. הסיבה לכך היא שמערכת החיסון שלהם עדיין מתפתחת והם עדיין לא מסוגלים להדוף חיידקים וחיידקים. לכן חשוב להרחיק אותם ממקומות ציבוריים ומאנשים אחרים עד שהמערכת החיסונית שלהם תתחזק.

כמה זמן תינוק בן יומו צריך להישאר בבית?

האקדמיה האמריקאית לרפואת ילדים ממליצה לתינוקות שזה עתה נולדו להישאר בבית בחודשיים הראשונים לחייהם. זאת כדי להבטיח שלמערכת החיסון שלהם היה מספיק זמן להתפתח ושהם לא יהיו חשופים למחלות או זיהומים פוטנציאליים.

טיפים לשמירה על בטיחות התינוק בבית

שטוף את הידיים

חשוב לשטוף ידיים לפני ואחרי הטיפול בתינוק. זה יעזור להפחית את הסיכון להעברת חיידקים או חיידקים כלשהם.

צמצם את המבקרים למינימום

עדיף לצמצם את המבקרים במהלך החודשיים הראשונים לחייו של תינוקך. זה יעזור להפחית את הסיכון של תינוקך לחטוף מחלות או זיהומים כלשהם.

נקה משטחים באופן קבוע

חשוב לשמור על משטחים נקיים וללא חיידקים וחיידקים. זה כולל משטחים כמו שולחנות החתלה, צעצועים ופריטים אחרים שתינוקך עלול לבוא איתם במגע.

הימנע ממקומות צפופים

עדיף להימנע ממקומות צפופים כמו קניונים, פארקים ומקומות ציבוריים אחרים. זה יעזור להפחית את הסיכון של תינוקך לחטוף מחלות או זיהומים כלשהם.

סיכום

תינוקות שזה עתה נולדו צריכים להישאר בבית בחודשיים הראשונים לחייהם. זאת כדי להבטיח שלמערכת החיסון שלהם היה מספיק זמן להתפתח ושהם לא יהיו חשופים למחלות או זיהומים פוטנציאליים. ישנם מספר טיפים שיכולים לעזור לשמור על תינוקך בטוח ובריא בזמן שהוא בבית, כגון שטיפת ידיים, צמצום המבקרים למינימום, ניקוי משטחים באופן קבוע והימנעות ממקומות צפופים.

משאבים נוספים

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן