דף הבית » כמה זמן? » כמה זמן אחרי הלייזר אסור להיחשף לשמש
2023-03-08 22:26:00+02:00

כמה זמן אחרי הלייזר אסור להיחשף לשמש

מהו טיפול בלייזר?

טיפול בלייזר הוא סוג של הליך קוסמטי המשתמש בקרן אור כדי למקד ולהסיר תאי עור לא רצויים. הוא משמש לטיפול במגוון מחלות עור, כולל קמטים, כתמי גיל, צלקות אקנה ונזקי שמש. ניתן להשתמש בטיפולי לייזר על מנת לשפר את מראה העור, להפחית את מראה הקמטים ולהחליק את גוון העור.

כמה זמן אחרי לייזר אסור להיחשף לשמש?

חשוב להימנע מחשיפה ישירה לשמש לפחות שבועיים לאחר טיפול בלייזר. הסיבה לכך היא שהלייזר עלול לגרום לעור להיות רגיש יותר לקרני השמש. חשיפה לשמש עלולה לגרום לעור להפוך לאדום, מגורה ואף לשרוף. זה גם יכול לגרום לעור להפוך לכהה יותר, מה שעלול להיות קשה להפוך אותו. חשוב גם ללבוש קרם הגנה עם מקדם הגנה של 30 ומעלה כשיוצאים החוצה. יש למרוח קרם הגנה על כל האזורים החשופים של העור, כולל הפנים, הצוואר והידיים. כמו כן, חשוב ללבוש ביגוד מגן, כמו כובע וחולצה ארוכת שרוולים, ביציאה החוצה.

מהם היתרונות של טיפול בלייזר?

ניתן להשתמש בטיפולי לייזר על מנת לשפר את מראה העור, להפחית את מראה הקמטים ולהחליק את גוון העור. טיפולי לייזר יכולים לשמש גם לטיפול במגוון מחלות עור, לרבות קמטים, כתמי גיל, צלקות אקנה ונזקי שמש. ניתן לראות את התוצאות של טיפולי הלייזר באופן מיידי, וההשפעות יכולות להימשך מספר חודשים. ניתן להשתמש בטיפולי לייזר גם כדי להפחית את המראה של צלקות, סימני מתיחה ופגמים אחרים בעור.

מהם הסיכונים בטיפול בלייזר?

למרות שטיפולי לייזר בטוחים בדרך כלל, ישנם כמה סיכונים הקשורים להליך. סיכונים אלה כוללים אדמומיות, נפיחות וגירוי של העור. במקרים נדירים, טיפולי לייזר עלולים לגרום לשינוי צבע קבוע בעור או להצטלקות.

סיכום

טיפולי לייזר יכולים להיות דרך יעילה לשיפור מראה העור ולהפחתת הופעת קמטים, כתמי גיל ופגמים נוספים בעור. עם זאת, חשוב להימנע מחשיפה ישירה לשמש לפחות שבועיים לאחר טיפול בלייזר. חשיפה לשמש עלולה לגרום לעור להפוך לאדום, מגורה ואף לשרוף. כמו כן, חשוב ללבוש קרם הגנה עם מקדם הגנה של 30 ומעלה ביציאה החוצה. למידע נוסף, בקר בכתובת he.wikipedia.org .

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן