דף הבית » כמה זמן? » כמה זמן אחרי אוביטרל אפשר לעשות בדיקת הריון?
2023-03-18 20:18:00+02:00

כמה זמן אחרי אוביטרל אפשר לעשות בדיקת הריון?

מה זה אוביטרל?

אוביטרל היא תרופה מרשם המשמשת לטיפול בדיכאון. זהו מעכב ספיגה חוזרת של סרוטונין סלקטיבי (SSRI) ופועל על ידי הגדלת כמות הסרוטונין במוח. סרוטונין הוא נוירוטרנסמיטר המסייע לווסת את מצב הרוח, השינה והתיאבון. אוביטרל נלקח בדרך כלל פעם ביום ויכולים לקחת עד ארבעה שבועות להתחיל לעבוד.

האם אוביטרל יכול להשפיע על בדיקת הריון?

אוביטרל יכול להשפיע על בדיקת הריון, מכיוון שהוא יכול להפריע לדיוק התוצאות. אוביטרל עלול לגרום לתוצאה חיובית שגויה, כלומר הבדיקה תראה תוצאה חיובית גם אם אינך בהריון. הסיבה לכך היא שאוביטרל יכול לגרום לגוף לייצר יותר מהורמון hCG, שהוא ההורמון שנבדק בבדיקת הריון.

כמה זמן לאחר נטילת אוביטרל אפשר לעשות בדיקת הריון?

מומלץ להמתין לפחות שבועיים לאחר נטילת אוביטרל לפני ביצוע בדיקת הריון. הסיבה לכך היא שלוקח לפחות שבועיים עד שהתרופה יצאה לחלוטין מהמערכת שלך. אם תבצע בדיקת הריון לפני מועד זה, ייתכן שהתוצאות לא יהיו מדויקות.

טיפים לביצוע בדיקת הריון לאחר נטילת אוביטרל

אם אתה נוטל אוביטרל ומנסה להיכנס להריון, יש כמה דברים שאתה יכול לעשות כדי להבטיח שתוצאות בדיקת ההריון שלך מדויקות:

  • המתן לפחות שבועיים לאחר נטילת אוביטרל לפני ביצוע בדיקת הריון.
  • בצע את הבדיקה דבר ראשון בבוקר, שכן זה הזמן שבו רמות ה-hCG שלך הן הגבוהות ביותר.
  • השתמשי בבדיקת הריון דיגיטלית, שכן אלו מדויקות יותר מבדיקות מסורתיות.
  • קח מספר בדיקות כדי לאשר את התוצאות.

מתי לפנות לרופא

אם את מנסה להרות ונטלת אוביטרל, חשוב לדבר עם הרופא שלך לפני ביצוע בדיקת הריון. הרופא שלך יכול לספק לך מידע נוסף על האופן שבו Obitrel עשוי להשפיע על תוצאות בדיקת ההריון שלך ויכול לעזור לך לקבוע את הזמן הטוב ביותר לבצע את הבדיקה.

סיכום

אם את מנסה להרות ולקחת אוביטרל, חשוב להמתין לפחות שבועיים לפני ביצוע בדיקת הריון. זה יבטיח שהתוצאות יהיו מדויקות. חשוב גם לדבר עם הרופא שלך לפני ביצוע הבדיקה, מכיוון שהוא יכול לספק לך מידע נוסף על האופן שבו אוביטל עשויה להשפיע על תוצאות בדיקת ההריון שלך. למידע נוסף, צפו בסרטון YouTube זה על כמה זמן לאחר Obitrel ניתן לבצע בדיקת הריון.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן