דף הבית » כללי » כלבה במחזור, מה עושים?
כלבה במחזור, מה עושים?

כלבה במחזור, מה עושים?

מה זה כלבה?

כלבה היא כלב נקבה, בדרך כלל כלב מבוית. כלבה הוא גם כינוי גנאי לאישה או ילדה שנחשבות כלא נעימות או תוקפניות מדי.

למה כלבה מקבלת מחזור?

מחזור של כלבה הוא חלק טבעי ממחזור הרבייה שלה. במהלך המחזור שלה, היא תחווה מגוון שינויים הורמונליים שיכולים להשפיע על התנהגותה. היא עלולה להיות יותר תוקפנית, עצבנית וטריטוריאלית.

מה עליך לעשות כאשר כלבה מקבלת מחזור?

כאשר כלבה במחזור, חשוב להתאזר בסבלנות ובהבנה. הימנע מכל פעילות שעלולה לעורר את התוקפנות שלה, כגון משחק גס או רעשים חזקים. ודא שיש לה גישה למקום שקט ונוח למנוחה.

לספק נוחות ותמיכה

ספק לכלבתך תשומת לב וחיבה נוספת במהלך המחזור שלה. דבר אליה בקול עדין ומרגיע ותן לה הרבה חיבוקים. הציעו לה פינוקים וצעצועים כדי להסיח את דעתה מכל אי נוחות שהיא עשויה להרגיש.

הרחק אותה מכלבים אחרים

במהלך המחזור שלה, עדיף להרחיק את הכלבה שלך מכלבים אחרים. הסיבה לכך היא שהיא עשויה להיות אגרסיבית וטריטוריאלית יותר מהרגיל. אם מותר לה לקיים אינטראקציה עם כלבים אחרים, ודא שזה בסביבה מפוקחת ומבוקרת.

מה עליך להימנע מלעשות כאשר כלבה במחזור?

כאשר כלבה במחזור, חשוב להימנע מפעילויות שעלולות לעורר את התוקפנות שלה. אל תנסה להטיל עליה משמעת או לגרום לה לעשות משהו שהיא לא רוצה לעשות. אל תצעק או תנזוף בה, כי זה רק יגרום לה להתעצבן יותר.

סיכום

מחזור של כלבה הוא חלק טבעי ממחזור הרבייה שלה. במהלך המחזור שלה, היא עלולה להיות אגרסיבית וטריטוריאלית יותר. חשוב להתאזר בסבלנות ובהבנה ולספק לה תשומת לב וחיבה נוספת. הימנע מכל פעילות שעלולה לעורר את התוקפנות שלה ולהרחיק אותה מכלבים אחרים.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן