דף הבית » בידור ופנאי » יום המאה – מה עושים?
יום המאה - מה עושים?

יום המאה – מה עושים?

מהו יום המאה?

יום המאה הוא יום מיוחד של חגיגה וזיכרון. זה יום לכבוד מי ששירתו והקריבו למען ארצנו. זה יום לזכור את העבר ולצפות קדימה לעתיד. ביום המאה, אנו מתכנסים כדי לזכור ולכבד את אלה שמסרו את חייהם בשירות למדינתנו.

איך אנחנו חוגגים את יום המאה?

ישנן דרכים רבות לציון יום המאה. הנה כמה מהדרכים הפופולריות ביותר לחגוג:

ערכו מצעד

ארגנו מצעד לכבוד מי ששירתו בצבא. הזמינו ותיקים, אנשי שירות פעילים ובני משפחותיהם להשתתף. בקש מעסקים מקומיים לתת חסות לצפים או להקות צועדות.

ערכו טקס זיכרון

ארגנו טקס אזכרה לזכר וכבוד למי שמסרו את נפשם בשירות ארצנו. הזמינו חיילים משוחררים, אנשי שירות פעילים ובני משפחותיהם להשתתף. בקש מעסקים מקומיים לספק כיבוד או שירותים אחרים.

ארגן גיוס תרומות

ארגן גיוס כספים לטובת חיילים משוחררים ובני משפחותיהם. בקש מעסקים מקומיים לתרום סחורות או שירותים. הזמינו אנשים לתרום למטרה.

לְהִתְנַדֵב

התנדב לעזור לוותיקים ובני משפחותיהם. הציעו לעזור בעבודות בחצר, בתיקונים בבית או במשימות אחרות. מציע לספק הסעות לפגישות רפואיות או סידורים אחרים.

סיכום

יום המאה הוא יום של חגיגה וזיכרון. זהו יום לכבוד מי ששירתו והקריבו למען ארצנו. ישנן דרכים רבות להנציח את יום המאה, החל מקיום מצעד או אזכרה ועד לארגון התרמה או התנדבות. לא משנה איך תבחרו לציין את יום המאה, זה בטוח יהיה יום של זיכרון וחגיגה.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן