דף הבית » כמה זמן? » איך אתה יכול לדעת אם השעון עמיד במים?
2023-05-23 05:36:00+02:00

איך אתה יכול לדעת אם השעון עמיד במים?

מהי עמידות במים?

עמידות למים היא מדד למידת יכולתו של שעון לעמוד בפני כניסת מים למארז שלו. שעונים מדורגים לעמידות למים במטרים, ברגליים או באטמוספרות (ATM). ככל שהדירוג גבוה יותר, כך השעון עמיד יותר במים. לדוגמה, שעון שמדורג ל-30 מטר עמיד יותר במים מאשר שעון שמדורג ל-10 מטר.

כיצד לדעת אם שעון עמיד במים

הדרך הטובה ביותר לדעת אם השעון עמיד במים היא לחפש דירוג עמידות למים בשעון. דירוג זה מודפס בדרך כלל על גב מארז השעון או על רצועת השעון. זה יהיה רשום במטרים, רגלים או כספומט. אם לשעון אין דירוג עמידות במים, הוא אינו עמיד במים ואסור ללבוש אותו במים.

מה צריך לבדוק כשקונים שעון עמיד במים

בקניית שעון עמיד במים, חשוב לחפש שעון בעל דירוג עמידות גבוה במים. ככל שהדירוג גבוה יותר, כך השעון עמיד יותר במים. חשוב גם לחפש שעון עם כתר מוברג. זהו כתר שמתברג על המארז כדי ליצור אטימה אטומה למים. זה יעזור להרחיק מים מהשעון.

בדוק את השעון לאיתור נזק

כמו כן, חשוב לבדוק את השעון עבור כל סימני נזק. חפש סדקים, שריטות או סימני בלאי אחרים. אם השעון פגום, ייתכן שהוא לא עמיד במים.

בדוק את השעון

אם אינכם בטוחים אם השעון עמיד במים, עדיף לבדוק אותו על ידי איש מקצוע. איש מקצוע יכול לבדוק את השעון כדי לוודא שהוא עמיד במים ויכול גם לבדוק אם יש סימני נזק.

סיכום

לדעת איך לדעת אם השעון עמיד במים חשוב בקניית שעון. חפש דירוג עמידות למים על השעון, בדוק אם יש סימני נזק, ובדוק את השעון על ידי איש מקצוע אם אינך בטוח. עם המידע הנכון, אתה יכול להיות בטוח לקנות שעון עמיד במים ויחזיק מעמד לאורך שנים.

דעה אישית

כשזה מגיע לקניית שעון, אני תמיד מקפיד לחפש שעון עמיד במים. אני רוצה לוודא שהשעון שלי יחזיק מעמד לאורך שנים ושהוא יכול לעמוד בכל פעילויות מים שאני עשוי לעשות. אני גם מקפיד לבדוק אם יש סימני נזק ולבדוק את השעון על ידי איש מקצוע אם אני לא בטוח. שעונים עמידים במים הם השקעה מצוינת ויכולים להוות תוספת נהדרת לכל ארון בגדים. אם אתה מחפש מידע נוסף על שעונים עמידים במים, עיין בסרטון YouTube זה לקבלת טיפים ועצות נוספות.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן